Veelgestelde vragen
- Home
- Veelgestelde vragen
Vragen? Wij geven jou het antwoord.
Een vakantie geboekt, of nog bezig om jouw perfecte accommodatie uit te kiezen? Dan snappen we natuurlijk dat er van alles door je hoofd gaat. Voor de meestgestelde vragen hebben wij deze pagina gemaakt. Mocht je het antwoord op jouw vraag hier niet vinden, voel je dan vooral vrij om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!
Praktische zaken
Wat zijn jullie openingstijden?
Wat zijn jullie openingstijden?
We zijn er altijd tussen 09:00 en 17:00 uur op normale werkdagen (ma-vr). Voor onze openingstijden in het weekend, schoolvakanties en afwijkende periodes verwijzen we je graag naar onze contactpagina.
Hoelaat kan ik inchecken?
Hoelaat kan ik inchecken?
Inchecken kan tussen 15.00 uur en 17.00 in onze accommodaties*. Kom je later aan? Geen probleem. Wij nemen op de dag van aankomst contact met jou op met informatie over de sleutel van jouw huisje.
*Voor onze groepsaccommodaties (12+ pers.) kun je tussen 16.00 uur en 17.00 uur inchecken.
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Aan alles komt een eind, helaas. De uitcheck tijd is voor iedereen om 10.00 uur. Behalve op zondag, dan bieden wij een lazy checkout aan en mag u tot 20.00 uur in de accommodatie blijven.
Is er bedlinnen aanwezig?
Is er bedlinnen aanwezig?
Zonder meer de meestgestelde vraag. Het antwoord is jazeker! 🎉 Standaard wordt er bij aankomst per persoon een bed opgemaakt en liggen er keuken- & handdoeken klaar (deze worden niet gewisseld tijdens uw verblijf). Dat scheelt weer bij het inpakken.
Let op: in de groepsaccommodaties zijn de bedden niet standaard opgemaakt, deze service kun je wél bijboeken.
Waar is de WiFi code te vinden?
Waar is de WiFi code te vinden?
Alle koffers binnen? Perfect. Tijd om de wifi code in te stellen. De wifi code staat aan de binnenkant van het keukenkastje 📲.
Kan ik mijn auto bij de accommodatie parkeren?
Kan ik mijn auto bij de accommodatie parkeren?
In veruit de meeste gevallen is het antwoord; Ja, dat kan. Alle Villa Vogelveld, Villa de IJsvogel en groepsaccommodaties bieden de mogelijkheid om één auto direct naast de accommodatie te plaatsen.
Bij de Zandlodges en Wellness Lodges kunt u uw auto vlakbij de accommodatie parkeren.
Overige auto’s kunnen geparkeerd worden op de aangegeven parkeerplaatsen. De parkeerplaatsen zijn altijd op minder dan 5 minuten loopafstand van uw accommodatie.
Is er een supermarkt op het park?
Is er een supermarkt op het park?
We hebben een kleine shop bij onze receptie voor de zogenaamde 'vergeten boodschappen' en een lekkere lokale fles wijn of een heerlijk Veluws biertje. De dichtstbijzijnde supermarkten vind u in Voorthuizen centrum, daar zit onder andere een grote Albert Heijn & een Jumbo.
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Mag ik mijn huisdier meenemen?
In de meeste accommodaties is jouw viervoeter meer dan welkom. Ook bieden wij accommodaties aan die expliciet huisdiervrij zijn voor mensen met een allergie. Let er bij het boeken dus goed op dat u uw huisdier heeft toegevoegd om teleurstellingen te voorkomen! 🐶
Handig: zie hier onze huisdiervriendelijke accommodaties & huisdiervrije accommodaties.
Mogen wij barbecueën bij jullie op het park?
Mogen wij barbecueën bij jullie op het park?
Heerlijk, toch? Zonnetje, borreltje & een BBQ. Het is toegestaan om bij ons op het park te barbecueën, houd je wel rekening met de buren?
Wij hebben geen barbecue te huur. Deze dien je dus zelf mee te nemen. Een goede tip is overigens om de BBQ uit te besteden bij MAUK catering, ook leuk voor groepen!
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Zeker weten. Op zogenaamde 'P4' vind je een dubbele laadpaal. Het is heel fijn als je de auto zodra deze 100% opgeladen is weer verplaatst, zodat de volgende gast ook zijn bolide kan opladen! ⚡️
Is er een broodjesservice of ontbijt?
Is er een broodjesservice of ontbijt?
Op de IJsvogel draait het om het échte Veluwegevoel. Daarom werken wij samen met Bakker Piet uit Elspeet. Je kunt van maandag t/m zaterdagochtend jouw favoriete producten bestellen bij Bakker Piet. Bestellen kan tot 16.45 uur voor de volgende dag. Niet op zon- en feestdagen! 🥖
Kan ik mijn reservering annuleren?
Kan ik mijn reservering annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om jouw reservering kosteloos te annuleren, enkel als je bij het boeken een annuleringsverzekering afgesloten hebt.
Voor annuleren gelden onze algemene voorwaarden, deze zijn op onze website natuurlijk ook te vinden en zijn gebaseerd op die van de branchevereniging Hiswa Recron.
Staat er een kinderbedje en kinderstoel in de accommodatie?
Staat er een kinderbedje en kinderstoel in de accommodatie?
Nee, niet standaard. Maar als je het ons vraagt dan zorgen wij daar natuurlijk voor ✔.
De kosten zijn €3,50 per stuk per nacht. Je dient voor het kinderbedje/ campingbedje nog wel zelf beddengoed mee te nemen, wel zo hygienisch voor de kleine! 👶🏼
Omgeving & Activiteiten
Zijn er leuke wandelroutes vanaf het park?
Zijn er leuke wandelroutes vanaf het park?
Absoluut, als je de grote weg oversteekt loop je gelijk het bos in. Hier komt je bijvoorbeeld de gekleurde paaltjes volgen. Deze routes zijn tussen de 5 en 7 km lang. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden in onze huiskamer, daar vind je naast mooie wandelroutes ook prachtige fietsroutes! 🥾
Is er animatie voor de kinderen aanwezig?
Is er animatie voor de kinderen aanwezig?
Ons entertainment is in principe aanwezig in elke vakantieperiode van het jaar, behalve in de voorjaarsvakantie. In 2024 zijn dit: Pasen, Meivakantie, Hemelvaart, Pinksteren, Zomer (13/7 - 30/8), Herfstvakantie en de Kerstvakantie (21/2 - 4/1).
Het programma wordt enkele weken voor het begin van de vakantieperiode op deze pagina gepubliceerd.